onsdag 28 oktober 2009

Onsdagsträning

Ännu en onsdag ute på Lidingö. Det är härligt att ha en heldag av träning med hundarna.

Jag kan inte påstå att Gemini och jag fungerade bra ihop idag. Både hon och jag hade dålig koll på vart bollmarkeringarna hamnade. Hade vi startat på ett A-prov så hade vi varit det paret som åkt först :-)

Disa var på hugget och hade mycket spring i benen, så pass mycket så att när hon skulle hämta in sina markeringar, som visserligen var svåra, sprang långt förbi dom.

Lyckad tärning...det är alltid lyckad träning. Det är himla bra när det grå mindre bra ibland för då vet jag vad jag ska jobba på....det gäller ju att jobba på mellan gångerna också....att man är slarvig med det vågar man nog inte nämna till chefen Ingela.

Två nätter kvar sen är det dags för lågledighet igen, jippi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar