lördag 26 november 2011

imorgon första advent

snart vänder det och det blir ljusare för var dag. Det känns lite häftigt + det är ännu ingen snö, underbart.

En lista på vad vad göra saker denna lördag, hämta ner adventsljusstakar - check, klippa klor - check......+ en hel del småsaker till som ska göras denna dag såsom städa undan osv.

En brake med hundarna har jag tagit. Plockade med mig några dummies och fortsatte mina höger och vänster övningar + lite dirigeringar. Jag blir alldeles lycklig i själen när jag ser att hundarna tycker att det är så ofantligt tillfredställande att springa och hämta lite tygpåsar.

Det krävs inte mycket för att göra en glad, nu skall jag tillbaka till hemmet och städet, det är också otroligt tillfredställande när det är ordning och reda....en kort stund iallafall ;-))

1 kommentar:

  1. Du är alltid välkommen till Limmerhult ;) Håller med angående snöns frånvaro. Är tacksam för varje dag vi slipper den ;) KRAM

    SvaraRadera