lördag 25 augusti 2012

Inte så sött längre

Gemini
Hennes skärsår i trampdynan läker jättefint men hon är fortfarande inte riktigt bra. Men snart så ska jag väl kunna börja träna henne igen.

Disa
Jag har varit så glad över att jag inte bara kommit med på ett prov utan två. Men lyckan blev kortvarig då Disa tyckte att det var dags med ett löp.

För en stund kände jag mig förtvivlad men det är ju inte så mycket att göra något åt. Har man en tik så har man. Jag hade dock beräknat att hon skulle börja löpa i mitten av september...well, well.....

Annika och jag
min goa granne och vän och jag tog en tur till Issjön idag. Vi hade plockat med oss ett gäng fåglar och tränade lite av varje.
Det har varit en fantastiskt fin dag, härligt lagom väder. Disa känns så bra och jag känner mig fortfarande lite ledsen över att inte kunna starta imorgon på Hallstavik provet eller på Värmdö provet på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar