onsdag 29 september 2010

ännu en strålande dag

Det kändes inte helt fel att åka på onsdagsträning idag. Värme och sol i massor. Vad lyxigt det känns.

Gemini och hennes klasskamrater, vi var bara tre stycken (Monica och Lava, Ulla och Donna) tränade markeringsarbete + dirigeringsjobb. Gemini gjorde ett fint markeringsjobb. Just nu är hon inne i en härlig period. Hon tycker att livet är på en pinne och är lite busig mellan varven.

Disa och hennes kamrater fortsatte vi med sidodirigering och avslutade med markeringar. Hon vill göra rätt och vara mig till lags, det är kul att se hur hon verkligen försöker förstå vad jag menar när jag pekar och när tioöringen till slut faller ner.

Nu väntar två jobbnätter sen har jag en rolig helg framför mig med "valpträff" på Limmerhult och FRK/ö WT i Vårsta. Full rulle med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar