tisdag 28 september 2010

underbar höstdag

jag borde inte sätta mig framför datorn. Har jag väl satt mig är det svårt att komma igång med något annat....men jag gör ett försök.

Kallt kändes det imorse när jag klev ut men väl i skogen så har jag njutit av en fullständigt underbar höstdag.

Tog med mig mamma som hittade en massa höstkantareller efter jag tvingat henne att kasta ett par markeringar åt mina hundar.

Hundarna har fått göra ett par övningar blandat med bus och spring i skogen. Tess är nästan mest härlig att titta på. Hon traskar på med glada steg, galopperar emellanåt och har också njutit av att ligga under någon gran medans vi letade svamp.

Efter lunchmoroten så har alla lagt sig i sina korgar och sover gott. Det är nästan som om jag vill göra detsamma men........suck, jag har annat som jag måste ta itu med i hemmet...bläää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar