onsdag 30 mars 2011

Onsdagsträning

Nu har väl ändock våren kommit för att stanna. Det är kallt på nätterna men solen värmer så där härligt när den är framme.

 Imorse var jag trött. Efter tre nätters arbete så känner jag mig lite sliten. Att hoppa dagens träningen känns inte som något alternativ, sova får jag göra i natt istället. Att åka på träning är guld för både mig och hundarna alltid är det något som jag blir påmind om att förbättra.

Snart stundar även det årliga Working Testet på Lidingö. Jag själv skulle mer än gärna vilja starta men det går inte då vi alla "måste" hjälpa till att ro hem detta enorma evenemang. I år är det 141 anmälda, det är ju hur många som helst. Det är roligt att det är så många som vill starta. Förutom det som jag ska fixa till en av rutorna så ska jag ta och sy ett x antal nummerlappar till de startande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar