måndag 30 september 2013

Det är väl bra egenskaper

Jag tror det tog ett år innan man kunde ha Disa ensam hemma utan att bli överraskad av diverse påfund. Nu när hon är lammet själv så har nästa unghund, Cayci tagit över den rollen.

Hon har en speciell förkärlek till garnnystan. Hon drar dom gärna runt dom i vardagsrum och hall. Idag hade hon även haft kul med ett pennetui. Massa tuschpennor låg i biabädden och till min stora förskräckelse låg även Panodil där.

Fyra stycken låg lösa men kan det ha varit åtta allt som allt? Jag visste inte. En signal till veterinären som sa att jag skulle ge henne ett riktigt skrovmål till lunch vilket hon fick. Tja, hon mår bra än så länge iallafall och det har gått åtminstone fem timmar.

Denna påhittighet tänker jag är något positivt. Hon blir nog rolig att jobba med. Disa tycker jag är underbar att träna och tävla så hopp om livet har jag allt om Cayci.

Nu är det tyst, antingen ligger hon i sin bädd eller så är det något bus på gång....bäst jag går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar