torsdag 28 januari 2010

Härlig vinterdag

nu är det bara solen som fattas.

Efter min hårklippning som ligger på andra sidan stan, (ja, gillar man sin frissa så gör man) åkte jag tillbaka till Solna och promenderade sjöarna runt med hundarna.

På halva vägen träffade jag på min gamla vän Anna med sin schäferhanne Natchos. Han är snart åtta år och väldigt lekfull och han är kastrerad:-)

Disa hittade en ny kompis i honom, först fick hon smaka på sin egen medicin..attackmodellen men ganska snart fattade hon att han var en trevlig prick och busade med honom under en längre stund av vår gemensamma promenad.

Det är skönt att kunna få släppa henne lite så att hon får göra av med lite energi.
Men hon är så häftigt balanserad. Hon kan busa som en tok men när man sen ber henne sitta så gör hon det och är helt cool.

Vilken tur att jag bestämde mig för att ta en valp och att jag fick förtroendet.:-)

2 kommentarer:

  1. :-) annars hade hon varit min den lilla Fisen...
    KRAAAAAAM på er allihopa....

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att hon är min då så hon slipper bråka med bröderna Erik och Ollen + ungraren Herman. :-)

    SvaraRadera