torsdag 23 juni 2011

Regnet det bara öser ner

och jag blir inte blöt om både skor och strumpor för jag har regnkläder och stövlar när jag går ut ;-)

Dagen före midommar, jag hoppas innerligt att det blir en ok midsommar för alla som är lediga. Jag själv ska jobba så för mig spelar inte vädret någon större roll. Ju mörrigare väder desto bättre sover jag på dan.

En annan fördel med regn och när man har hundar som inte bryr sig om väder och vind, är att man knappt träffar på en enda människa på stan.  Har varit ute i en och jag har bara stött på sex personer, en hundägare, två cyklister, en som instuerade vid huvudstabadet och två andra

Senare till eftermiddagspromenaden ska jag nog ta med mig ett par dummies och köra lite höger, vänster och ut övningar med dom båda + något annat kul.
Men nu ska jag själv träna lite olika städmoment som tvätta, dammsuga, plocka undan osv.....min belöning blir väl att sitta ner i eftermiddag och njuta av ett rent hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar