torsdag 30 juni 2011

Issjön

Den här veckan har det varit strålande väder.

Ulla och jag har träffats vid ett par tillfällen vid Issjön och tränat lite vattenarbete med hundarna.  Vattenpassion har de mer än behövligt och ett par varma dagar som detta har det varit stor lycka hos hundarna att få träna och leka i vatten.

Disa är nog värst. Medans vi fikade så antingen simmade hon för sig själv eller lekte med vad hon kom över i vattnet. Det var härligt och rofyllt att titta på henne.

Jag är ganska nöjd med deras jobb om än att jag inte har gjort några bussvåra övningar. Något svårare övningar hoppas jag kunna bygga upp vartefter under sommaren.

Vi har också lagt ett par sök till hundarna, det är ett annat moment som jag behöver jobba med nu i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar