torsdag 18 augusti 2011

Issjön

Husse har dragit till landet med Disa. Gem och jag är alldeles själva hemma. På lördag är det dags att stå på startlinjen igen men denna gång är det b-prov som gäller. Ja, hua mig vad man utsätter sig för. Jag försöker att tänka på de ord som Monica Lindström sa på Gotland förra året -"Det här är en hobby". Och visst är det så, det är lite löjligt att stressa upp sig för något som man bara ska njuta och ha roligt med.

Vi tränar på och förhoppningsvis så ska vi kunna ha roligt och utvecklas tillsammans jag och mina hundar.

Idag träffade jag Ulla med Bess och Donna. Härligt duktiga hundar hon har och Ulla är så duktig också.

Vattenarbete och sök stod på vårat schema och jag tycker nog att vi fick till ett ganska roligt sök för hundarna.

Imorgon blir det vilodag och tidigt sänggående. Jag måste nog upp i ottan för att komma i tid till provplatsen på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar