tisdag 2 augusti 2011

Tomt

Det är väldigt tomt utan hundarna hemma. Jag blir liksom lite "lost" när jag inte har mina vanliga rutiner. En fördel när de är med husse på landet är väl att jag sover längre 6-7 timmar iställer för 4-5 efter en jobbnatt.

Nu får jag väl ta itu med andra sysslor här hemma medans de har det bra och är ute hela dagarna. Disa fortsätter väl med att vara en liten smygare bort till fågelbordet för att leta efter små ostbitar eller krypa ihop för att sen attackera Gemini och  hänga i hennes rikliga skinn runt halsen.

De går säkert ut i skogen med husse och letar svamp, troligtvis cyklar till kyrkbyn för att köpa morogntidning.....ja, jag själv får väl ta och plocka fram dammsugaren och fixa lite hemma...enda fördelen med att vara hundlös är väl att man slipper hundhåret...om det nu är någonting som är en STOR nackdel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar