fredag 23 april 2010

Nu var jag där igen

Efter promenaden som var lite kortare än vanligt lämnade jag hundarna hemma för att tvätta bil och handla.

När jag väl hemma öppnar dörren så möts jag av tre glada hundar....som vanligt.

I hallen ser jag spår av något söndertuggat rött plast/gummi i DISAS bädd - ha got ya!
Nästa spår var bananskal i vardagsrum och TESS bädd + lite annat skräp - ha got ya too!

Påhittiga små flickor, det är bara Gemini jag kan lita på...som vanligt, en trogen välartad brud.

Och jag får skärpa mig när det gäller papperkorgen i mitt arbetsrum ( Tess favorit förutom köket om dörren skulle stå på glänt) och allt annat när det gäller Disa, när andan faller på kan hon hitta på vad som helst....nu händer det tack och lov inte så ofta längre.

Jag får vara glad att det inte var några dyra skor, eller annat av värde som tuggats till små flisor.

tjoho, nu ska jag fortsätta att förbereda inför helgens "valpträff" mm mm. En tredagars på Limmerhult låter som en mycket bra idé :-) Hundarna och jag ser fram mot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar