måndag 18 oktober 2010

hemkommen

från Limmerhult var jag sent igår kväll.

Mitt huvud är fullt så jag kommer knappast ihåg de övningar jag gjorde med Gemini i fredags. Känns som om jag behöver landa och få en chans att sortera informationen i mitt huvud, det tar lite längre tid nuförtiden.

Det har varit en kanonhelg hos Cinna och Calle. Tänk vad de ordnar för oss valpköpare och andra. Återigen har de fixat hit Rita som guidat oss i retrieverträning i dagarna tre.

Rita bygger upp träningen på ett galant sätt, får en att verkligen tänja på sig i tanke och upplägg. Hon kommer med konstruktiv kritik/råd till alla som är med. Jag tror att alla är nöjda och att alla har åkt hem med någonting som han/hon behöver jobba på.

Jag själv har en hel korg full med saker jag behöver tänka på och förbättra hos mig själv och övningar jag känner att jag behöver lägga ner lite extra krut på.

Igen har det varit ett gäng trevliga människor som varit med och förgyllt tillvaron. Glada skratt och diskussioner mm.

Vi som har varit kvar har njuit av god mat som sushi, färska räkor från västkusten,pizza, grillning, gott vin (de som druckit det) och pepsi max + alkoholfritt vin för personer som jag. Det har liksom inte gått någon nöd på någon av oss.

Tack igen kära vänner, Cinna och Calle. Och tack Ulla för resesällskapet, det var trevligt. Och Cia, det var nätt och jämt jag klarade mig i söndags ;-)

1 kommentar:

  1. Tro mig, jag förstår precis hur hårt det måste ha varit när Colan tog slut....Då kan man snacka om kris! =)

    Kram
    C

    SvaraRadera