fredag 15 oktober 2010

Ritaträning med Gemini

Då har dag ett passerat av tre. Gemini och hennes grupp stod först i tur.

Rita hade lagt upp en välplanerad träning som byggdes upp gradvis.

Jag fick några råd hur jag skulle hantera Geminis och mina tillkortakommanden. Nu ska jag försöka att vara konsekvent med dom tankarna och se om det löser de svagheter som vi har skapat tillsammans.

Överlag är jag jättenöjd med Gemini, hon är på hugget och är en glad tjej. Det har varit lite extra roligt att se Gemini och systern Ellen jobba brevid varann. De har lite olika personligheter men idag jobbade dom lika som ett par enäggstvillingar i så gott som alla moment, de var nästan skrattretande att se.

Nu väntas en natt sömn innan nästa hund står på tur. Disa kommer att drillas i dagar två men bara en halv dag åt gången. Det känns som ett klokt upplägg av Rita. Det ska bli spännande och se hur dessa dagar kommer att se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar