tisdag 17 augusti 2010

Issjön

Plockade fram lite vilt igår. Kände att jag ville testa av Disa och det visade sig inte vara några problem att ta idag. Hon apporterade in och lämnade av fint i handen både på land och från vatten. Det känns skönt att inte behöva oroa sig för det.

Gemini ville också apportera vilt men fick det inte. I elitklassen används bara dummies nufötiden så det är dummies som gäller vid träning.

Gemini och jag får fortsätta att jobba på långa, raka dirigeringar både på vatten och land. Och jag behöver lära mig att se bättre, det är nog glasögon eller linser som gäller, där är en av mina akilles många hälar.

Imorgon är det dags för onsdagsträningarna ute på Lidingö igen, tänk så fort tiden har gått och det är dags att börja jobba igen efter dryga 3 veckors semester.

2 kommentarer:

  1. Ett tips från farsan Gem: Se till och raska över den däringa elitklassen med tygpåsarna så får du snart vilt igen... Det säger iaf min matte ;)// Göran, Kungen ni vet ;)

    SvaraRadera
  2. Mmm, om morsan kan se till att veta vad hon gör så kanske det går vägen i framtiden

    SvaraRadera