fredag 27 augusti 2010

Limmerhult

Här sitter jag nere på Limmerhult....själv.....medans Cinna är på jobb men hon kommer nog snart.

Jag åkte iväg strax innan 6.30 imorse för Cinna och jag skulle hinna med både en ridtur och hundträning på förmiddagen. Men planerna blev raskt ändrade. En olycka mellan två lastbilar orsakade köer som heter duga. Istället för en behaglig resa på 2½ timme så tog det mig och hundarna 6 timmar att komma ner.

Jag var glad att jag hade min frukost, frukt, te och ett korsord i bilen för att hetsa upp sig var ingen mening. Jag hoppas bara att de två chaufförerna inte blev alltför skadade.

Nu som sagt sitter jag och hundarna här och det känns gott med lugnet och den vackra naturen utanför fönstret. Visst blir det lite hundträning i eftermiddag. Cinna, Annmari och jag kommer att köra våra fyrbenta och senare i ikväll kommer Marie från Göteborg upp med Disas syrra Lykka. Sushi och trevligt ska vi ha och imorgon bjuds på träff med Disas kullsyskon. Det ska bli kul......nu kommer Cinna, så trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar