lördag 28 augusti 2010

Soldraketräff

tjosan vad tiden går fort när man har kul.

Disas uppfödare ger oss valpköpare tillfälle till att utvecklas, vilken lycka för oss alla.

Vi är ett ganska tajt gäng där det finns rum för ris och ros och ifrågasättande som "hur tänker du nu"....och just den frågan kan man gott ställa sig ofta.

Cinna hade lagt upp en plan för att visa hur vi kan bygga upp olika platser och sen utveckla dom till oändlighet (nästan iaf) det är bara vår fantasi som sätter stopp.

Jag har känt att jag har utvecklats mycket under de här dagarna. Tack vare Calle som aldrig släpper ett problem och som ser till att jobba igenom dom. Cinna för hennes ständiga uppmärksamhet på hur vi kör hund (även Calles). Man kan inte fuska sig igenom några övningar inte....:-)

Även fast det var soldraketräff så körde jag ett par pass med Gemini. Hon var värdelös i fredags och jag funderade allvarligt om jag verkligen ska starta henne i elit i år men idag gick hon något bättre men men......

I bilen hem sov Gem och Disa som små prinsessor och lyfte inte på sina små huvuden förrän jag parkerade bilen hemma i Solna.

1 kommentar:

  1. Du är så duktig med din Disa och vi är glada över det =) Och Gem hon kommer igen...Klart du ska prova att starta henne....
    Kram Kram

    SvaraRadera