tisdag 10 augusti 2010

Tillbaka...

Efter 4 dagar i Malmö och Köpenhamn så är man tillbaka till landet.

Gem och Disa var med och skötte sig som vanligt klanderfritt.

Tex när vi var ute och åt i Malmö på Stora Torget så låg de stilla utanför hela tiden, lugna, ointresserade av vad som hände runt dom. Ibland kom människor fram, retrievermänniskor som inte kunde låta bli att hälsa och hundarna hälsade lugnt tillbaka..måttligt intresserade.

Det är ljuvligt att ha hundar som bara är.

I Danmark fick de bli kvar hemma när vi gick på Ströget, i Nyhavn och när vi åkte och tittade in till Christiania.. Tur var väl det för det var sååå mycket människor på stan, de hade det bättre hemma i huset medans vi for runt.

Tess spenderade de 4 dagarna hos mamma. Jag har sagt det förr - tack för snälla mammor, dom är guld värda.

Tillbaka till landet och jag börjar lite smått få ångest över WT i Gagnef...jag undrar vad vi har där att göra men what the heck, det är väl bara att tuta och köra....eller....Gemini och jag, jag och Gemini i elitklass....hmmm

1 kommentar:

  1. Åk dit och ha roligt vettja !! Det ordnar sig ska du se, alltid lär du dig ngt...
    Vi håller tummarna här hemma...
    Kram från Limmerhult ;)

    SvaraRadera