fredag 6 november 2009

Fredag

Så fort det blir mörkt ute, det börjar redan skymma. Undrar om man skulle uppskatta ljuset och de långa dagarna lika mycket om man inte hade de här korta dagarna?? Troligtvis säger nog de flesta :-)

Disa far som en vettvilling när hon får springa lös men när vi ska arbeta kopplar hon om direkt, håller sig fint vid sidan och är redo. Det är hög fart på henne även i arbetet och det känns spännande. Det ska bli kul att se vad vi kommer att utvecklas till.

Gemini har börjat löpa men än så länge är hon riktigt på hugget när det gäller träning. Under hennes förra skendräktighet gick hon ner sig ordentligt, jag kände inte alls igen henne. Vi får köra på medans hon känner att hon mår på topp.

Blev påmind om att ordna en Geminiträff till våren. Det är hög tid att börja planera en sådan redan nu. Det är himla roligt att få se dom utvecklas

1 kommentar:

  1. Vad härligt det låter med Disa fisa vilken härligt lite krabbat! Gem har börjat löpa tycker inte det var så länge sen ...det går så fort allting. Tänk vi har haft Zingo snart ett år!! helt otroligt...hon är helt fantastisk våra lilla tik som är så ljuvlig familjehund med stoooor arbetslust och är inte så lätt alla gånger...tur att man har hundkundskap innan...
    har legat snorig och feber hela veckan så Zin har blivit tyvärr åtsidosatt.. men i dag kännde jag mig lite piggare så tidigt i morse efter avlämning av Elin i skolan så åkte vi till klubben för en härligt prommis och träning. Vi gjorde låååånga linjetag och hon var kvick som en vessla och mkt hörsam på pipan, jätte duktigt i mina ögon... min stjärna.... jag är mer än nöjd efter dagens träning. Vore jätte kul att ses kan du något på söndag morgon? ha det så bra vännen kram Annika

    SvaraRadera