tisdag 3 november 2009

unghund tilll en billig penning



Titta på denna lilla tik, vem kan motstå hennes ljuva blick?? Jag börjar definitivt kunna göra det. Någon som vill ha henne för en billig penning???

Nytt ID kort till jobbet och medarbetarsamtal med chefen stod på dagens agenda.

Jag är noga med att plocka bort, stänga av och se till att det både finns något kex och ben till hundarna plus att de är väl rastade innan jag går.


Jag missade dock att sätta för brevinkastet så posten var i småbitar när jag kom hem. Nu är hon lyckligt lottad över att det inte var något viktigt.....tror jag iallafall :-)....


Sin bädd hade hon dragit omkring med men inte bitit sönder...den här gången.


Jag försöker intala mig att detta går över, att det här är bra egenskaper men ibland tvivlar jag
:-)

Söt är hon iallfalla och husse tycker hon är sötast när hon sover i hans knä på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar