fredag 20 november 2009

låååångledig

Oj vilken pärs det var att jobba sista natten tills idag. Mitt huvud kändes som den var proppad med bomull eller något liknade, det var skönt när natten var över.

Igår kväll hade vi som kursar för Ingela en avslutningsträff. Det var jättetrevligt, jag hade velat stanna hela kvällen men var tvungen att gå för att jobbet kallade.

Det roliga att vara engagerad i en hobby är att man alltid träffar männiksor som man aldrig skulle ha träffat annars. Ens intresse för en samman i olika konstellationer, ibland under en kortare tid av ens liv ibland längre. Det är spännande med möten och att lära känna en liten bit av andra människors liv. Det är inspirerande.

Hundträning får ligga på is i ett par dagar, kropp och knopp ska få en chans att komma samman igen. Att träna hund när man är trött är ingen bra idé, tålamodet brukar ligga på noll. Vi passar på att fira husses födelsedag nu i helgen sen ska jag nog vara i fas igen (hmmm lät som jag skulle bli snurrig av starka drycker men så är inte fallet, de starkaste jag får i mig är väl min pepsi max :-))

Trevlig helg

1 kommentar: